شهادت هنر مردان خداست

شادی روح شهدای مدافع حرم حضرت زینب صلوات

شهادت هنر مردان خداست

شادی روح شهدای مدافع حرم حضرت زینب صلوات

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
مردم عزیز ایران این را بدانید‌؛
"ما به شهدا و خانوادهایشان خیلی بدهکاریم"

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم مغفر المومنین و المومنات والمسلمین و المسلمات

سرکار خانم حکمت

بنده خیلی خوشحالم که زاده چنین کشوری هستم که بانوان فداکاری چون شما را دارد ، خیلی متاسفم که از خوبی های بی نهایتتان بهره ای چندان نبرده ام و شما را از دست داده ام.

از شما نهایت سپاس و قدردانی را دارم بابت اینکه اسوه صبر و بردباری در عصر زمان و یادآور صبوری حضرت زینب کبریٰ (سلام الله علیها) در واقعه تأثیر گذار کربلا بوده اید ، همسرشهیدتان را به کشورمان هدیه کرده اید و در مقابل غم فراق دوری شان از خودتان استقامت صبر و بردباری نشان داده اید . امیدوارم که همسرها و مادرانی که عزیزانشان را مانند شهید بابایی از دست میدهند بتواند مثل شما عمل کنند و داغشان را تحمل کنند.

 ضمنا شما علاوه بر معلم دانش آموزانتان ، آموزگار ما هم بودید و به ما آموختید که هیچ وقت از سهمیه ایثارگری جانبازان ، شهدا و شهادت برای رفاه زندگی روز مره خویش استفاده نکنیم و مقام والای شهید را گرامی بداریم. 

افتخار می کنم از اینکه تنهایی فرزندان خوب و صالحی به نامهای: سلمیٰ ، حسین و محمد بابایی را به جامعه تحویل داده اید تا بتواند در موفقیت عرصه های جهادی ، فرهنگی و سازندگی کشور عزیزمان شریک باشند.

مطمئنم که در آخر به آرزوی خود رسیدید و پس بیست و نه سال تحمل غم فراق و دوری به همسر شهیدتان پیوستید. و انشالله که همنشین بی بی السادات حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و با ائمه اطهار(علیهم سلام) محشور شوید.

درضمن سلام مرا به شهید جاویدالاثر امیر سرلشکرخلبان عباس بابایی برسانید.

ارادتمند به شما و شهید بابایی : احمدرضا غلامزاده

انالله و انالیه راجعون

صدیقه (ملیحه) حکمت ، همسر شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی ، بر اثر عارضه بیماری کبدی پس از چندماه تحمل  در سوم خردادماه یکهزاروسیصدونودپنج شمسی در سن ۵۷ سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت و پس از ۲۹ سال به همسر شهیدش پیوست. روحشان شاد و یادشان گرامی

ـــــــــــــــــ

فرزندان و خانواده محترم شهید امیرسرلشکر خلبان عباس بابایی

تسلیت واژه کوچکیست در مقابل غم بزرگ شما 

با کمال تأسف و ناباوری درگذشت ناگهانی والده محترمه و مکرمه سرکار خانم حکمت (اسوه فداکاری و بردباری در این زمان) را تسلیت میگویم و از خداوند منان برای شما صبرو آرامش آرزومندم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
ahmadreza gholamzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی